Sunday, January 24, 2010

Basic English

Salah seorang bekas muridku bertanya, teacher nak letak apa kat blog? - (Sofia). dia cadangkan agar aku buat english lesson, a very basic one....Memang pada mulanya aku berniat untuk berbuat begitu, setidak-tidaknya dapatlah aku berbakti mencurahkan ilmu yang sedikit ini kepada mereka yang memerlukan . Aku ingin meletakkan pelbagai bahan meliputi dari diari harian, pengalaman suka duka, module bahasa inggeris ( elementary ), resipi ( jangan lupa , i memang suka memasak ( walaupun tak pandai sangat) dan berbagai-bagai ragam lagi untuk dijadikan khazanah.... Aku tidak mempunyai harta untuk dibahagi-bahagikan, mungkin dengan wujudnya khazanah hidup ini boleh memberi sedikit input yang boleh diperbaiki dari masa ke semasa.....

To those who are interested to follow my english lesson, keep reading ......

No comments:

Post a Comment